دلم میخواهد ...

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

دلم میخواهد مثل بازی های کودکی هایم

دسته ی زندگی ام رابدهم دست کس دیگری و باو بگویم؟

تا من برمیگردم این مرحله رو رد کن،نسوزیا ...


+ یه خبر خیلی گند همین دم صبحی رسیده بهم .... گند زده تو اعصابم .... یه معلم زبان داشتیم ترم قبل ، اخلاقش گند ... منم آخرای ترم یه جورایی باش بحثم شد ... حالا این ترم من محل سگشم نمی ذاشتما ... ینی بس که ازش بدم میومد سلام و علیک و اینا هیچی ... حالا من چه جوری این ترم تو چشاش نگا کنم ؟

خدایا یه صبر ایوب به ما اطاعت فرما

کاش بمیره نیاد سرکلاس ... اه ...

+ تا حالا همه ی سیستم های وبلاگ دهی رو امتحان کردم غیر بلاگفا ... تو فکرشم یه وبم اونجا بسازم ، اگه بازدیدش بیشتر بود که اینو حذف می کنم ... اگه نه هم اونو !

 + تو تله تکست شبکه 4 یه بخشی داره به اسم هم اندیشان ، یه نفر به اسم امید یه موضوعی میذاره مردم میان نظر میدن ... یعنی پیام میدن ... حالا تازگیا براش یه سایتی ساختن که خیلی جالبه ...



نظرات شما عزیزان:

...ـعید
ساعت20:24---8 تير 1391
مگه چقدر بازدید میخوای؟!!!
بس نیست حریص؟!
راستی قالب نو مبارک
هوای دپرسی داره!

راستی رنگ نظر سنجی و آمار وبلاگ رو عوض کن تو این قالب پیدا نیستن!

شعر اول اون وبلاگت هم خیلی قشنگ بود
داره روحیه ی تو هم کم کم ادبی میشه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк